lørdag 6. juni 2009

Tjohei


I dag har eg ikkje gjort så veldig mykje. Vart vekt halv 10 av Dave som lurte på om eg ville vere med til Overton for å sjå ei parade. Så hoppa i kleda og kjørte til Overton. Meir kjedelig parade har eg no aldri sett! Men det var vel ein opplevelse. Dei hadde nokre søte små bilar som nokre bestefara dreiv å kjørte rundt i, men utenom det var det ein skuff! Trur Måløydag-paradene heime er myyykje beire ja :D

Og svar til Tante Lena:
Eg er nok heime helga rundt den 20. juni ja :) Kjem jo heim no på torsdag, og reiser ikkje til Hellas før den 24. juni (Eller 23. til Oslo då...) Og så snakka eg med Olav i går om å ta oss ein tur opp til dokke etter vi kjem frå Hellas. Vi har ikkje bil då, men kan jo ta bussen opp der, sånn som eg og mormor gjorde ein gong. Om dokke er heime då? Trur det blir rundt den 7. juli eller noko sånt. Liten omvei, men er einaste gongen eg har tida trur eg. Skal ikkje vere med mamma og dei, for har lova ei venninde at vi skal på Malakoff som er i slutten av Juli.

...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei hei tante Lena her.
Da har jeg booket tid hos deg en gang i løpet av helgen 20 juni...Gleder meg
Når det gjelder besøk rundt den 7 juli er nok jeg desverre på jobb. Jeg kommmer ikke hjem før den 14 juli. Søren også...er du sikker på at dere ikke kommer en tur senere? Dette må jeg få overtalt dere til...jeg legger en plan så snakkes vi.

Stor klem tanta