torsdag 4. juni 2009

Bil.Lappen.Sertifikat.Førerkort.Whatever.

I dag fekk eg endelig lappen! Så no er alt klart for å reise heim til Norge. Sånn nesten iallefall.

Har enda å pakke heilt ferdig, og å avslutte bankkontoen og føre resten av pengane tilbake til Norge.

Og så må eg finne ut kva eg skal kjøpe til mamma og pappa som usa-presang. Pappa vil ha cowboyhatt, men trur at einaste måten å få den med heim er å bruke den på flyet. Og det veit eg ikkje om eg er heilt keen på. Men vi får sjå :)

No er det 6 dagar til eg reiser i frå Nebraska, 7 til eg landar i Norge og 8 til eg er heime på Raudeberg ! Det skal bli deilig :)

Sånn ser min del av rommet ut akkurat no. For dei som er spesielt interesserte!


Og forresten. Akkurat No kom visst foreldra til Isabelle inn døra. Jaha. Syns hon sa dei skulle komme fredags morning eg, og ikkje no! Snakk om feilberekning! Jaja, synd for dei iallefall, for her ser det ut som ei bombe nettopp eksploderte! Hehe.

3 kommentarer:

Karoline Refvik sa...

Steik for en orden du har;)

Anonym sa...

Kjempe kul bok... Ditta må du lære vekk når du kjem heim.
GRATULERER så masse med lappen:) Du må ha god tur heim.
Hilsen Kine og familien

Anonym sa...

Hei hei, Tante Lena her..
Ja nå er det lenge siden jeg har vært inne på Bloggen din. Ser at du fortsatt er like aktiv..og skryt til deg for de. Det har vært høgsesong for pollen i år så jeg har hatt en "tøff" vår men nå er det snart over for denne gang. Nå er jeg ute på opplæring i ny jobb..og her ute er det pollen fritt...Masse nytt å sette seg inn i men det er jo litt gøy også da å lære noe nytt. Ellers er du fortsatt velkommen ned til oss i sommer. Kommer hjem til Raudeberg rundt helgen den 20juni, da skal jeg i bryllup,,får jeg se deg da?
Lykke til med hjem reisen...gleder meg til å se deg igjen...
Stor klem tanta