torsdag 11. juni 2009

Heim til Norge

No er eg altså komt heim til Norge! Kom i natt kl 5. Olav henta meg på flyplassen, og eg fekk blomster og greier :) Så kos :D Vi kjørte heimover, stoppa på Hamar og kjøpte pizza, var heilt dausvolta; hadde ikkje ete på sikkert 12 tima...

Sto opp i dag i halv 1 tida og åt heimelaga brød! Heilt kanon! I usa har dei ikkje peiling på brød... Heilt seriøst. Så kom Karoline ein tur, og så kom Mamma og Daniel heim. Delte ut litt usa-presanga og viste dei alt styret eg har kjøpt i USA :p Så tok eg og Karoline oss ein tur til Måløy der eg møtte Marte på Brio :) Koselig! Er så kjekt å møte igjen folk eg ikkje har sett på ei heil evighet! Trur eg og ho skal ha oss ein tur på kaffibaren i morra :)

Når eg kom heim var pappa komt heim. Så han fekk cowboyhatten sin. Som er ein slags wonderbaum! Hehe... Ein vanleg hatt vart for stor å ta med heim...

Seinare kom mormor og morfar opp for å ete. Så hadde mormor med jordbærkake! Nyyydelig :D

No skal eg straks sove litt, er så vanvittig sleta... I morra skal eg til Måløy ein tur, og så skal Olav, Karoline og Frank komme en tur om kvelden :)

2 kommentarer:

Karoline Refvik sa...

It's good to have you home :D

Anonym sa...

Hei,,Velkommen heim,,Kommer hjem seint torsdag så da snakkast vi. Gleder meg.. Klem tanta