tirsdag 9. juni 2009

Siste fulle dag i USA

Dagen i dag vart tilbragt i pysjamas, foran tv-en med film og brownies ilag med Melissa og Tearanie. Koselig :)

Har vore litt trøtt i dag, for satt oppe til 4 i natt å prata med Chuck og Melissa. Good times ;) Og så vart eg vekt kl 8 med spm om eg ville ha pannekake. Ja her har du USA!

Så har det sjølvsagt gått i litt pakking og styr. Og Eg handla dei siste presangane i dag og. Pappa kjem iallefall til å få seg en god latter :D

Det var i grunnen min siste dag i USA. I morra reiser eg frå Nebraska kl 5 om ettermiddagen ca, men må vere på flyplassen 2 timar før. Og eg SKAL på taco bell ein siste gong å ete chicken quesedilla! Det er hærlige saker det :D

Vegde forresten koffertane mine igjen no, den eine var 49,4 pund og den andre va 49,2. Dei kan vere maks 50. Er bra gjort då! At det var så nært liksom... Satsa på at vekta her er nokelunde riktig... Men handbagasjen blir litt tung då! For putta alt som eg tok ut av koffertane når dei vegde for mykje ned i der :p Bagen vege ca 10kg + dataen som eg trur er 5kg.
For et stress å pakke! Er heilt sleta no eg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vil bare ønske deg en GOD tur hjem, og så håper jeg vi treffer deg i sommer:) Klem fra Florø.

Anonym sa...

Ønsker deg en fin tur heim,gler oss til å sjå deg.
Mvh marianne og Oddvar

Anonym sa...

Go tur heim Tonje:)
håpe du har hatt et fantastisk år;)